ساماندهی ۱۲۵۰ معتاد متجاهر در آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 419DDDC9 -
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: ۱۲۵۰ نفر معتاد متجاهر تا به امروز در سطح استان ساماندهی شده است.

به گزارش هاناخبر ، رامین موحد شامگاه ۲۱ آبان ماه در هفتمین جلسه شورای هماهنگی و مبارزه با مواد مخدر ماکو که در محل فرمانداری شهرستان ترتیب یافت، با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی شهرستان ماکو با کل کشور متفاوت بوده و در امر مبارزه با مواد مخدر بیشترین هزینه را یگان های مقابله متحمل می شوند، گفت: نزدیک ۴ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز در عرصه مبارزه با مواد مخدر تقدیم آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همچنین با اشاره به اینکه هزینه‌ مادی و معنوی پیشگیری بسیار کمتر است از هزینه درمان یک معتاد است، گفت: ۱۲۵۰ نفر معتاد متجاهر تا به امروز در سطح استان ساماندهی شده است.

وی رویکرد اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر را رویکرد علمی و در راستای پیشگیری دانست و گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر پیشگیری بهترین راه است چرا که هر یک نفری که آلوده به مواد مخدر می‌شود می تواند ۱۳ نفر دیگر را نیز درگیر این بلای خانمان سوز نماید.

به گزارش ایسنا، وی در پایان با عنوان اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر هدف اصلی ما ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان است، گفت: یگان‌های مقابله بعد از دستگیری مواد مخدر از قاچاقچیان در راستای شناسایی اموال قاچاقچی نیز عنایت داشته باشند .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 8 =