پروازهای فرودگاه خوی لغو شد

شناسهٔ خبر: 4202B782 -
مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: شاهد کاهش دید افقی در فرودگاه ارومیه هستیم و پروازهای فرودگاه های خوی لغو شد.

به گزارش هاناخبر ،

محمد علی قراملکی با اشاره به کاهش دید افقی به 500 متر در فرودگاه ارومیه، به فارس گفت: کاهش دید افقی در باند فرودگاه ارومیه یکی از عوامل تاخیر پروازهای ورودی و خروجی است و پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر از تهران به ارومیه به دلیل پایین بودن سطح افقی دید که 500 متر بود، با ۲ ساعت تاخیر انجام گرفته است.

 او ادامه داد: در مجموع امروز10 پرواز که شامل پنج پرواز ورودی و پنج پرواز خروجی می شود در فرودگاه ارومیه وجود دارد و اولین پرواز شرکت هواپیمایی آتا از ارومیه به مقصد تهران بدون هیچ تاخیری و در راس ساعت مقرر ترک کرده است.

مدیر کل فرودگاه های آذربایجان‌غربی افزود: به اطلاع مسافران تهران، ارومیه، تهران شرکت هواپیمایی قشم ایر می رساند که به دلیل شرایط نامناسب جوی و کاهش دید افقی، این پروازها لغو شده است.

قراملکی با اشاره به وضعیت سایر فرودگاه های استان گفت: پرواز فرودگاه خوی به دلیل شرایط نامناسب جوی و کاهش دید افقی لغو شد اما تمام پروازهای فرودگاه ماکو بدون هیچ تاخیر و لغوی در حال انجام است.

مدیر کل فرودگاه های آذربایجان‌غربی در پایان اعلام کرد: مسافران می توانند قبل از عزیمت به فرودگاه جهت اطلاع از آخرین وضعیت پروازهای خود با شماره ۱۹۹ از ارومیه و شهرستان‌ها با شماره ۳۲۷۷۷۷۶۶-۰۴۴ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 9 =