ظرفیت تخت های ICU مهاباد تکمیل شد/ مبتلایان به 2 هزار و 256 نفر رسید

شناسهٔ خبر: 435A710C -
آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مهاباد به بیش از 2 هزار نفر رسید این درحالی است که از 21 خرداد ماه آمار کلی مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی اعلام نمی شود.

به گزارش هاناخبر ، بر اساس آخرین آمار اعلام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در روز 21 خرداد ماه، مبتلایان در مهاباد 1038 نفر بودند، اما با تغییر رویه اعلام آمار کرونا در استان از آن روز به بعد آمار کلی مبتلایان در دست نبود.

تا اینکه روز گذشته رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد از افزایش آمار مبتلایان کرونا در مهاباد خبر داد و گفت: تاکنون 2 هزار و 256 مورد مثبت در مهاباد گزارش شده است که یک هزار و 90 نفر آنها زن و یکهزار و 116 نفر مرد هستند.

امیر بهزاد ادامه داد: آمار مبتلایان به ویروس کرونا روز به روز در حال افزایش است  و این شهرستان در حال حاضر در وضعیت قرمز قرار دارد.

به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد؛ تاکنون در مهاباد 61 مورد فوت بر اثر ابتلا به کرونا مثبت ثبت شده که 45 نفر از آنها دارای بیماری زمینه ای بودند.

او با اشاره به اینکه میانگین سنی فوتی ها 67 سال است، افزود: هم اکنون 15 تخت آی سی یو موجود در بیمارستان پر است و در حال حاضر 86 نفر هم در بیمارستان این شهرستان بستری هستند.

بر اساس آمار ارائه شده مبتلایان کرونا از 21 خرداد ماه تا کنون هشتم تیر ماه یک هزار و 218 نفر بر تعداد مبتلایان افزوده شده است.

با افزایش تعداد مبتلایان ستاد مقابله با کرونای شهرستان مهاباد نیز از دهم تیر ماه بازار این شهرستان را به مدت 10 روز تعطیل اعلام کرد هاست.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 8 =