برگزیدگان جشنواره ملی عکس مسیر سبز در ایلام تجلیل شدند

شناسهٔ خبر: 45354F60 -
مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: در جشنواره ملی عکس و رسانه مسیر سبز اربعین که به مناسبت آئین اربعین و سفر زیارتی زائران ایرانی به کربلا برگزار می شود از حدود 15 برگزیده این جشنواره تجلیل می شود.

به گزارش هاناخبر ،

فرهاد قیصربیگی در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد:این جشنواره برای دومین بار است که توسط این سازمان در استان ایلام برگزار می شود با این حال  برگزاری امسال این جشنواره ملی با نخستین دوره آن که سال گذشته برگزار شد تفاوت هایی خواهد داشت.
مدیرکل بهزیستی افزود: در جشنواره امسال علاوه بر موضوع عکس ،عنوانهای دیگری شامل رسانه و بخش ویژه نیز به این جشنواره اضافه است که هر یک از این بخش ها برگزیدگان خود را خواهند داشت.
قیصر بیگی اضافه کرد: بخش ویژه رسانه ها با محوریت  خبرگزاری ها ، پایگاه های خبری اینترنتی کشور و مطبوعات محلی استان ایلام و حضور جامعه هدف بهزیستی و روند خدمات رسانی این اداره کل به زائران اربعین برگزار می شود.
وی همچنین گفت: بخش ویژه این جشنواره مربوط به رسانه های مکتوب و با موضوع بهزیستی، محور سلامت و مسوولیت اجتماعی و شامل بینش اجتماعی، سازگاری اجتماعی و لزوم کسب مهارت های اجتماعی  خواهد بود.
مدیرکل بهزیستی استان ایلام تصریح کرد: بخش ویژه و رسانه‌ جشنواره در رشته های گزارش خبری، مقاله و مصاحبه است وشرکت خبرنگاران کلیه رسانه های مکتوب کشور در جشنواره آزاد و هر خبرنگار می تواند تنها در یک بخش و با ارسال یک اثر در جشنواره شرکت کنند.
وی افزود: ارسال آثار بخش عکس نیز که حداکثر باید سه اثر باشد از طریق کانال تلگرامی جشنواره به آدرس https//t.me/maser-sabz و ارسال آثار بخش مکتوب از طریق ایمیل جشنواره به آدرس masirsabz2ilam@Gmail.com امکان پذیر است.
قیصربیگی در پایان با عنوان اینکه آثار جشنواره باید مربوط به دوره زمانی اربعین 95 تا اربعین 96 باشد گفت:آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تاریخ30 آبان ماه بوده و آیین اختتامیه جشنواره و تجلیل از برگزیدگان نیز با حضور مسوولان کشور و استان در تاریخ 12 آذرماه همزمان با روز جهانی معلولان به میزبانی استان ایلام برگزار می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 6 =