مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پیامی هفته دولت را تبریک گفت

شناسهٔ خبر: 45FA0C8B -
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر هفته دولت را به تلاشگران متعهد دولت خدمتگزار تبریک گفت.

به گزارش هاناخبر ، در متن پیام دکتر چمن گلی آمده است:

فرا رسیدن هفته دولت که مزین به نام و یاد شهیدان والا مقام رجـایی و بـاهـنـر است را محضر تمامی کارمندان صدیق و خدوم کشور بخصوص دولتمردان پرتلاش و متعهد استان آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

پیوستگی جاودانه یاد شهیدان سرافراز رجایی و باهنر با هفته دولت، پاسداشت حماسه آفرینی دلاور مردانی است که با ایثار و گذشت و خدمت صادقانه به ملت، برگ زرینی در دفتر افتخارات میهن اسلامی به یادگار گذاشتند. مردانی که خدمت به محرومان و مستضعفان را به مطاع دنیوی ترجیح داده و عمر شریف خود را برای تداوم این راه مبارک تقدیم نمودند. بی شک این هفته فرصت مناسبی است تا دستاوردها و اقدامات ارزشمند و اساسی دولت محترم تدبیر و امید در عرصه های مختلف در فضای تبلیغات مسموم و هیاهوی رسانه ای دشمنان قسم خورده این مرز و بوم به تصویر درآمده تا زمینه آگاهی عموم مردم از ثمرات تلاشگران دولت خدمتگزار فراهم آید.

از درگاه خداوند متعال سلامتی، بهروزی و توفیق تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران را در ظلّ عنایات خاص حضرت ولی ا...الاعظم(عج) و زعامت حکیمانه رهبری معظم انقلاب مسألت می نمایم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 2 =