ارائه خدمات بهداشتی درمانی دامپزشکی رایگان در آذربایجان غربی

مدیر کل اداره دامپزشکی آذربایجان غربی از ارائه خدمات بهداشتی درمانی دامپزشکی رایگان توسط ۶۰ اکیپ دولتی و غیر دولتی در مناطق روستایی و عشایری استان در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

سید امید خلیل زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد : با توجه به برنامه های مصوب کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه مبارک  فجردامپزشکی استان، 60 اکیپ دولتی و غیر دولتی دامپزشکی ( اعم از مطب ، درمانگاه ، بیمارستان ، مرکز مایه کوبی و ... ) در مناطق روستایی و عشایری استان ، خدمات دامپزشکی در امر واکسیناسیون ، معاینه و ویزیت دامها و مشاوره  به صورت رایگان ارائه خواهند داد.

وی تصریح کرد :  اجرای طرح  مایه کوبی رایگان علیه بیماری بروسلوز در دام سنگین ، مایه کوبی طیور بومی و روستایی و عشایری بر علیه بیماری نیوکاسل ،ارائه میز خدمات و دیدار چهره به چهره کلیه روسای ادارات دامپزشکی شهرستانها با بهره وران از خدمات دامپزشکی و رسیدگی به مشکلات آنان ، نشست خبری مدیر کل و روسای شهرستان ها با اصحاب رسانه ، دیدار با خانواده شهداء، تجدید میثاق با شهداء و غبار روپی مزار شهداء از جمله برنامه های شاخص این اداره کل در دهه مبارک فجر است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 2 =