هزار کودک یتیم و نیازمند کردستانی دارای حامی شدند

شناسهٔ خبر: 477A94D3 -
هزار نفر از فرزندان ایتام و محسنین کردستانی به مناسبت ماه مبارک رمۻان در قالب تفاهم‌نامه‌ای میان کمیته امداد و موقوفه ماهرخسارخانم معتمدوزیری دارای حامی شدند.

به گزارش هاناخبر ، استاندار کردستان شنبه شب در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه و همچنین افطاری 300 نفر از ایتام تحت حمایت کمیته‌امداد استان در سنندج اظهار کرد: امروز حدود هزار کودک بی سرپرست به نیت خیر چندین سال پیش بانویی که سال‌هاست از این دنیا رفته اند، صاحب حامی و سرپرست می‌شوند که این خود عنصر جاودانگی این بانوی نیک اندیش است.

وی با بیان اینکه خیرین همواره بدنبال انجام کار خیر و کمک به نیارمندان و افراد بی بضاعت جامعه هستند، گفت: ما نیز به عنوان مسوول به مجموعه موقوفه معتمدوزیری کمک می کنیم که بیشتر خدمت کنند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: در ماه رمضان این نهاد چند کار را در راستای ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین برای تامین بخشی از نیازهای معیشتی نیازمندان در دستور کار قرار داده است که از جمله آنها می‌توان به دیدار با خانواده تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه، طرح اطعام و افطاری نیازمندان و حامی یابی برای ایتام تحت پوشش اشاره کرد.

رضا طوسی افزود: در این مراسم نیز با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان این نهاد و تولیت‌ موقوفه ماهرخسارخانم معتمدوزیری هزار نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت صاحب حامی می‌شوند.

وی ابراز امیدواری کرد،این اقدام، زمینه‌ای برای ورود هرچه بیشتر خیران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین و تقبل سرپرستی آنان باشد.

مدیرموقوفه ماهرخسارخانم معتمدوزیری نیز گزارشی از اقدامات این موقوفه طی ۲سال گذشته ارائه داد.
 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 4 =