مراسم تحلیف و آغاز به کار شوراهای اسلامی دوره پنجم شهرهای دیواندره و زرینه برگزار شد

شناسهٔ خبر: 481F095B -
همزمان با سراسر کشور آیین تحلیف پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای دیواندره و زرینه با حضور فرماندار شهرستان دیواندره در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش هاناخبر ،همزمان با سراسر کشور آیین تحلیف پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای دیواندره و زرینه با حضور فرماندار شهرستان دیواندره در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان دیواندره در این مراسم گفت: کار شورای دسته جمعی و تیمی است لازمه کار جمعی هم همدلی، اتحاد و باهم بودن است.

جعفر توان با تاکید بر حفظ وحدت در بین اعضای شورای اسلامی، اظهار داشت: اگر تعامل و همدلی نباشد کارها متوقف و جلو نخواهد رفت، کار در شهرداری سخت و حساس است.

مهندس توان افزود: شورا باید دنبال جذب سرمایه گذار باشند، زیرا درآمد شهرداریها محدود است و یکی از وظایف شورای اسلامی شهر ارتباط با افرادی است که می توانند در توسعه شهر تاثیرگذار باشند.

 اعضای شورای شهر با هرکسی که می تواند به توسعه و عمران شهر کمک کند ارتباط برقرار پیگیری نمایند.

وی بیان کرد: درآمد شهرداری به پروانه ساختمانی بستگی دارد که تعداد ساخت و سازها هم متاسفانه در شهری مثل دیواندره کم است و نمی توان روی آن برای پیشرفت و توسعه شهر تمرکز کرد.

فرماندار دیواندره افزود: عملکرد شوراها زیر ذربین خواهد بود و شوراها باید تلاش کنند ذهنیتی که در بخشی از جامعه در مورد شوراها هست را اصلاح کنند.

جعفر توان ضمن تشریح دستور کار و برنامه های صحن جلسات شوراهای اسلامی، گفت: انتخاب شهردار جزو اختیارات شورا است و باید اعضای شورا در این مورد تصمیم بگیرند و فرمانداری هم در جهت توسعه و پیشرفت شهر، شورای اسلامی را همراهی و کمک خواهد کرد.

در ادامه جلسه پس از سخنان فرماندار دیواندره ابتدا هیات رئیسه سنی انتخاب و مراسم تحلیف برگزار گردید و پس از ادای سوگند اعضای شورای اسلامی شهر دیواندره و زرینه، هیات رئیسه دائم برای مدت یکسال انتخاب شدند که به قرار ذیل می باشد:

 

اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر دیواندره:

آرمان کریمی به عنوان رئیس

مازیار حبیبی به عنوان نائب رئیس و منشی

محمد حسینی به عنوان خزانه دار

محمد محمودی به عنوان عضو

فریدون آقایی    به عنوان عضو شورا

در پایان با اجماع و رأی اکثریت اعضا، محمد حسینی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر دیواندره در شورای اسلامی شهرستان انتخاب و معرفی گردید.

اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر زرینه:

محمد محمدی به عنوان رئیس

آرام شهبازی به عنوان نائب رئیس

ناصر قدیمی      به عنوان خزانه دار

عارف محمدخانی به عنوان عضو و منشی

فرزادگل احمدی    به عنوان عضو شورا

در پایان با اجماع و رأی اکثریت اعضا، فرزاد گل احمدی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر زرینه در شورای اسلامی شهرستان انتخاب و معرفی گردید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 7 =