"دعوت" کلید واژه آخرین روز تبلیغات انتخاباتی

شناسهٔ خبر: 48829C97 -
امروز آخرین روز تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است و کلید واژه "دعوت به مشارکت" به راهبرد احزاب، سیاسیون و هواداران نامزدها تبدیل شده تا با این رمز عملیات، علاوه بر جلب مخاطبان و طرفداران بیشتر، قدمی فراتر برای افزایش مشارکت ملی بردارند.

به گزارش هاناخبر ، نامزدها، برخورد با عوامل تخریب و توهین به شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و کاندیداها، پیگیری حقوقی و قضایی عوامل آسیب به معابر، امکانات عمومی و آثار تاریخی در فرایند تبلیغات انتخابات، تذکر و توجیه نامزدها و هواداران آنها برای حفظ فضای سالم تبلیغات و برخورد با هر گونه بر هم زنندگان نظم و انسجام ملی را می‌توان زمینه‌ای برای دعوت دانست.

دعوت شدگان نیز افراد دیگری را همسالان و همراهان خویش را برای ضیافت بزرگ و ملی ۱۱ اسفند ماه دعوت می‌کنند تا با اجابت عمومی از این دعوت و پویش سراسری، به امید خدای متعال و به پشتوانه ملت فهیم و بصیر، اراده‌های مصمم مردم را در پای صندوق‌های آرا ببینیم.

البته ملت رشید ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اراده راسخ و استوار خود برای مشارکت هر چه بیشتر در همه پرسی ۱۱ اسفند ماه را فریاد زده و نشان دادند که با همان صلابت و بزرگواری، در روز جشن ملی ایرانیان نیز با شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه یا گذرنامه برای انداختن آرا خود در صندوق‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی وارد شعبات اخذ آرا خواهند شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان در سراسر کشور در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 1 =