آغاز اجرای طرح پویش عیدانه برای تامین سبد غذایی مددجویان

شناسهٔ خبر: 4896AFDB -
معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن و اشتغال بهزیستی کرمانشاه از آغاز اجرای طرح پویش عیدانه برای تامین سبد غذایی مددجویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، صفدر مظفری معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن و اشتغال بهزیستی کرمانشاه از اجرای طرح "پویش عید رمضان"، با هدف تامین بسته‌های معیشتی جامعه هدف بهزیستی خبر داد و گفت : به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و آغاز سال نو کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن و اشتغال بهزیستی کرمانشاه با اشاره اینکه امسال چهارم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲مصادف شده با آغاز ماه مبارک رمضان، افزود: پویش عید رمضان با هدف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در نظر گرفته شده است.

وی هدف از اجرای این پویش را کمک به معیشت خانواده‌های آسیب دیده و مستضعف به ویژه زنان سرپرست خانوار، ایتام، سالمندان نیازمند و از کارافتاده و ... عنوان کرد و ضمن دعوت از کلیه شهروندان، خواستار مشارکت حداکثری و خیراندیشانه مردم نیکوکار استان در این پویش شد.

صفدری خاطرنشان کرد: همزمان با ولادت حضرت ولیعصر (ع) توزیع بسته‌های معیشتی آغاز و تا ابتدای سال جدید ادامه خواهد داشت.

به گفته معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان، راه‌های مشارکت در این پویش از طریق واریز نقدی به شماره کارت: ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲ متصل به حساب مشارکت‌های مردمی و همچنین مراجعه به ادارات بهزیستی شهرستان‌های تابعه است.

وی گفت: امیدواریم که خیرین عزیز این بار نیز همانند برنامه‌های گذشته سازمان بهزیستی را در ارائه خدمات مورد نیاز مددجویان و معلولین تحت پوشش یاری نمایند .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 2 =