نماینده مردم کردستان در مجلس:

رضایت مردم سرلوحه کار مسئولان باشد

شناسهٔ خبر: 48B2E2CB -
نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:آنچه که از کف جامعه در بازدید ها و نظارت ها حاصل شده، نارضایتی مضاعف مردم از وضعیت موجود است، که این امر باید با تلاش مسئولان مرتفع شود.

به گزارش هاناخبر ، شیوا قاسمی پور امروز شنبه در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: بودجه سال آینده با وجود موانعی که سر راه بود، با موفقیت بسته شد. 

وی افزود: در آستانه تصویب برنامه هفتم توسعه است و امید که در این برنامه خدمات درستی به مردم استان کردستان ارائه شود.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات اخیر کشور، عنوان کرد: مسائل اخیر به دلیل کمی و کاستی ها و نواقص مدیریتی در کشور شکل گرفته که باید برای رفع این مسائل تمام تلاش خود را به کار بست.

وی، با تاکید بر اینکه ایجاد امید و نشاط برای مردم امری ضروری است بیان کرد: این کار بقای جمهوری اسلامی و ایران را رقم می‌زند.

قاسمی پور افزود: آنچه که از کف جامعه در بازدید ها و نظارت ها حاصل شده، نارضایتی مضاعف مردم از وضعیت موجود است، که این امر باید با تلاش مسئولان مرتفع شود.

وی، وحدت و همدلی را عاملی برای ایجاد جامعه‌ای موفق و مناسب برای مردم ذکر و خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم که همدلی و شاد بودن و رضایت مردم را در سال آینده برای مردم رقم بزنیم‌.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 3 =