به مناسبت هفته دولت انجام شد:

تحویل و تعمیر 178 واحد مسکن مددجویان کردستانی

شناسهٔ خبر: 49488B5B -
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از تحویل 25 واحد مسکن روستایی و تعمیرات 153 واحد مسکن به مددجویان کردستانی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

رضا طوسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به مناسبت هفته دولت طرح ها و برنامه های ویژه ای برای مددجویان کردستانی اجرا و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه پرداخت 110 مورد تسهیلات اشتغال به مبلغ 11 میلیارد تومان از برنامه های اجرایی در این هفته بود، افزود: همچنین به همین مناسبت 44 فرصت شغلی دیگر برای مددجویان از طریق کارفرمایان فراهم شد.

طوسی گفت: تحویل 25 واحد مسکونی مددجویان روستایی با اعتبار بالغ بر چهار میلیارد و 850 میلیون تومان و تعمیرات 153 واحد مسکن از دیگر برنامه های کمیته امداد کردستان به مناسبت هفته دولت بود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های کمیته امداد کردستان به مناسبت هفته دولت پرداخت 76 مورد تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان است.

مدیر کل کمیته امداد کردستان تصریح کرد: این تسهیلات در زمینه درمان، کارگشایی، دانشجویی و ودیعه مسکن به نیازمندان پرداخت شده است.

وی گفت: همچنین در سطح تمامی شهرستانها تعداد 12 میز خدمت در محل مصلاهای نماز جمعه جهت بررسی درخواست ها و مشکلات نیازمندان برپا شد.

طوسی اظهار کرد: اهدای 40 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد به ارزش 750 میلیون تومان از دیگر برنامه های هفته دولت بود.

وی اظهار کرد: توزیع بسته های غذایی شامل گوشت گرم، سبد کالا ، غذای گرم و کمک موردی به تعداد 9 هزار خانوار و با ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون تومان نیز در این ایام  انجام شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان پرداخت پنج هزار مورد کمک درمانی به مبلغ 25 میلیارد تومان و همچنین توزیع 159 دستگاه کولر آبی در بین مددجویان مناطق محروم را از دیگر برنامه های هفته دولت نام برد.

وی افزود: به همین مناسبت مراحل اجرایی و آغاز ساخت 30 واحد مسکونی شهری در شهر بیجار در این هفته انجام شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان تقدیر از بانک های عامل و یاوران اشتغال و دیدار با مدیران کل ادارات عضو کارگروه اشتغال در زمینه کمک به اشتغال زایی مددجویان را جزو برنامه های هفته دولت اعلام کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 4 =