اوسمار ویه را:

سه بازی سخت پیش‌رو داریم/ تمرکزم روی استقلال است نه تمدید قرارداد

شناسهٔ خبر: 49B6CE61 -
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که تمرکزش روی دیدار برابر استقلال خوزستان است، گفت: تنها ۳ هفته تا پایان لیگ برتر زمان باقی است و ۳ بازی حساس و سخت را در پیش داریم.

به گزارش هاناخبر ، «اوسمار ویه‌را» در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: پیش از هر چیزی باید بابت اتفاق تلخی که رخ داده به همه خانواده کسانی که عزیزان خود را از دست داده‌اند، تسلیت بگویم.

او در خصوص بازی با استقلال خوزستان گفت: ۳ بازی تا پایان مسابقات لیگ برتر داریم و این دیدارها برای رسیدن ما به اهدافمان بسیار مهم است. بازی با استقلال خوزستان سخت و دشوار است.

اوسمار تصریح کرد: پس از اینکه ۴ روز به ۴ روز بازی داشتیم، وقفه ای که به وجود آمد برای ریکاوری روحی و تاکتیکی بازیکنان و به شرایطی که می خواهند برسند، خیلی خوب بود. روی نقاط ضعف و قدرت حریف کار کرده ایم و امیدوارم فردا با حضور هواداران خود بازی زیبایی را شاهد باشیم. استقلال خوزستان نسبت به نیم فصل اول پیشرفت خوبی داشته و هواداران باید بازی جذابی را از دو تیم شاهد باشند.

سرمربی تیم پرسپولیس در رابطه با موقعیت سوزی بازیکنان این تیم در دیدار های اخیر گفت: همانطور که گفتم تعطیلی در این چند روز بازیکنان از نظر روحی و روانی و تاکتیکی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و رفع موقعیت سوزی در جریان بازی هم در دستورکارمان بوده است. در نیم فصل دوم و طبق آمار پرسپولیس از نظر بیشترین گل زده و کم ترین گل خورده بهترین آمار را دارد.

او در پاسخ به سوالی در خصوص استفاده از یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی دو بازیکنی که به دلیل مصدومیت دیدار های زیادی را در این فصل از دست دادند در ۳ هفته باقی مانده تصریح کرد: ما از این دو بازیکن در ۳ بازی باقی مانده استفاده نمی کنیم.

اوسمار درباره تمدید قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت هایی در این خصوص شده است اما فعلا تمرکزمان روی دیدارهای باقی مانده است و پس از آخرین بازی لیگ در رابطه با این موضوع صحبت می کنیم.

او در رابطه با اینکه گفته می شود رابطه بین اوستون ارونوف و عیسی آل کثیر خوب نیست و این دو بازیکن در دیدار هفته گذشته تنها یکبار فقط پاسکاری باهم داشتند، خاطر نشان کرد: ما نه این مسائل را آنالیز می کنیم و نه به آن می پردازیم. . شاید اوستون و عیسی یک پاس به یکدیگر بدهند و همان پاس هم منجر به گل شود.

او در مورد اینکه امید عالیشاه همه ضربات ایستگاهی را می‌زند و آیا این موضوع با نظر کادرفنی انجام می شود یا خیر، گفت: اگر مواقع مختلف را نگاه کنید، فقط امید عالیشاه نیست. گاهی سروش رفیعی و گاهی سینا اسدبیگی هم می‌زنند. فرقی نمی‌کند کدام بازیکن بزند، چون هر بازیکنی ضربه ایستگاهی را بزند می‌داند توپ را کجا بزند. ما این ضربات را تمرین می‌کنیم. کرنر باشد با پاس کوتاه شروع می کنیم و یا ضربات ایستگاهی باشد؛ فرقی نمی‌کند کدام بازیکن بزند.

او درباره آخرین وضعیت عبدالکریم حسن که به تازگی پدر شده است، گفت: تولد فرزند فقط یکبار اتفاق می افتد و صلاح بود تا او راهی کشورش شود. خود من زمانی که دخترم به دنیا آمد بازی داشتیم و نتوانستم کنار خانواده ام باشم و از اینکه این شغل را انتخاب کردم ناراحت بودم. عبدالکریم حسن از امروز به تمرینات اضافه می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 4 =