خطیب جمعه سنندج؛

دفاع مقدس نماد اقتدار و اتحاد ملت ایران

شناسهٔ خبر: 49CEF4F6 -
هفته دفاع مقدس نماد وحدت، اقتدار و سربلندي نظام جمهوري اسلامي و ملت ايران است

به گزارش هاناخبر ، امام جمعه سنندج در خطبه های نماز جمعه ،ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس بر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه تاكيد كرد و افزود: بزرگداشت هفته دفاع مقدس وظيفه ایی همگانی وگراميداشت آن در راستاي حفظ ارزش هاي انقلاب اسلامی است.

ماموستا فایق رستمی افزود: هفته دفاع مقدس یادآورروزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، و مجاهدت‌های آنان است.

وی در ادامه سخنان خود به آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت (ص) اشاره کرد و این مناسبت فرخنده را موجب وحدت بیش از پیش مسلمانان دانست.

خطیب جمعه سنندج عنوان کرد: دشمنان برای ضربه زدن به اتحاد و همدلی مسلمانان در حال برنامه ریزی هستند که باید مسلمانان با اتحاد و همبستگی این توطئه ها را خنثی و دشمنان را از رسیدن به اهدافشان نا امید کنند.

امام جمعه سنندج همچنین اظهار کرد: رییس جمهور با صحبت‌ها و موضع مقتدرانه خود در مجمع عمومی سازمان ملل در دفاع از قرآن و مقدسات اسلامی، غربی ها را به خود آورد و آنان را به چالش کشاند.

وی با بیان اینکه اهانت به قرآن کریم، اهانت به همه کتب آسمانی است، افزود: امیدواریم دیگر شاهد اهانت به قرآن و مقدسات اسلامی نباشیم.

استفاده از ظرفیت نخبگان و دانش آموزان موفق در توسعه پایدار، نگاه ویژه مسئولان برای توسعه و پیشرفت کردستان و اهتمام و توجه معلمان به تعلیم و تربیت دانش آموزان از دیگر فرازهای خطیب جمعه سنندج بود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 3 =