اجرای ۲۴ پروژه ساختمان دولتی توسط راه و شهر سازی آذربایجان‌ غربی

رییس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی گفت: در حال حاضر ۲۴ ساختمان اداری - دولتی در شهرستان‌ های این استان با ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده در دست ساخت است.

به گزارش هاناخبر ، علی حیدرزاده افزود: این ساختمان‌ های اداری در شهر‌ های سلماس، ارومیه، نقده، میاندوآب، ماکو، باروق، چهاربدج، خوی، پلدش، شاهین‌ دژ و سرو در دست اجرا هستند.

وی با تشریح پروژه‌های در دست ساخت، ادامه داد: مجتمع‌های اداری و فرهنگی و هنری، ساختمان اداری دامپزشکی، مامورسرا، بخشداری، ندامتگاه، کتابخانه، اورژانس اجتماعی، سالن تشریح و پایگاه‌های امداد و نجات با زیر بنای احداثی ۳۰ هزار مترمربع و با ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست ساخت است.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی گفت: همچنین پیگیری امورات مربوط به ۲ پروژه ملی بیمارستانی شامل احداث بیمارستان‌های سلماس و میاندوآب با ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده بر عهده راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی است.

حیدرزاده افزود: عملیات اجرایی ۳ پروژه ساختمانی طی سال جاری به اتمام رسیده و حدود ۸ پروژه نیز به زودی تحویل بهره‌ بردار خواهد شد.

وی اضافه کرد: اتمام و بهره برداری از این طرح‌ها موجب تسهیل دسترسی مردم به خدمات اداری و دولتی می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 6 =