تقدیر از کادر درمان در ماکو و چالدران

شناسهٔ خبر: 50D1D0FC -
مسئولان شهرستانهای ماکو وچالدران با حضور در مراکز درمانی ، با تبریک سال نو، از خدمات کادر درمان و مدافعان سلامت قدردانی کردند.

به گزارش هاناخبر ،

در اولین روزهای سال جدید حجت الاسلام هاشمی امام جمعه ماکو با حضور در بیمارستان فجر ماکو با اهدا عیدی از کادر درمان و مدافعان سلامت قدردانی  کرد .

حجت الاسلام هاشمی در این دیدار با تقدیر از تلاشهای یک ساله کادر درمان در مبارزه با بیماری منحوس کرونا ویروس برای کادر درمان آرزوی صحت و سلامتی کرد .

به همین مناسبت امام جمعه و اعضای شورای تامین شهرستان چالدران با کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی چالدران دیدار کردند.

فرماندار چالدران دراین دیدار با اعلام اینکه در سال گذشته با افزایش 20 تخت جدید بستری در بیمارستان شهید بهشتی چالدران امکان خدمات دهی به بیماران بستری در این شهرستان افزایش چشمگیر داشته است افزود :با افزایش این تعداد تخت تعداد تختهای فعال بیمارستان شهید بهشتی چالدران به 68 تخت افزایش یافته است .

محمد زاده با بیان اینکه با افزایش تخت های جدید و تجهیز این بیمارستان به امکانات درمانی از اعزام بیماران به سایر بیمارستانهای استان کاهش یافته است افزود : برای تجهیز این بیمارستان و افزایش تخت های بستری بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

حجت الاسلام محمد زاده امام جمعه چالدران نیز در این دیدار از خدمات کادر درمان این بیمارستان در خصوص ارائه خدمات درمانی به بیماران بویژه بیماران کرونایی تقدیر کرد وگفت:امید داریم با رعایت تمامی موارد بهداشتی از سوی مردم شاهد ریشه کنی این بیماری در کشور و دنیا باشیم

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 9 =