فرماندار ماکو اعلام کرد

تشکیل ۷۰ پرونده تخلف واحدهای نانوایی در ماکو

شناسهٔ خبر: 51262DBB -
فرماندار ماکو گفت: کارخانجات تولید کننده باید با توجّه به اهمیّت و جایگاه نان در سبد غذایی مردم، نسبت به افزایش کیفیت آن اقدام کنند.

به گزارش هاناخبر ،حسین عباسی امروز ۱۳ آذرماه در حاشیه بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای ماکو در جمع مهارت آموزان در دوره ویژه نانوایان گفت: تا بحال بیش از ۸۰۰ مورد بازرسی از نانوایی های سطح شهرستان صورت گرفته است که در این رابطه ۷۰ پرونده تشکیل شده است.

فرماندار ماکو با تاکید بر ضرورت آگاهی کامل خبازان به روش های اصولی پخت با کیفیت نان افزود: در سطح شهرستان ماکو ۱۳۹ نانوایی فعال وجود دارد و باید تلاش شود، ثمرات دوره های آموزشی در سر سفره های مردم به عینه مشاهده شود.

عباسی همچنین با تاکید بر اینکه ارتقای سطح کیفیت نان یک مطالبه عمومی است و مسئولان باید بطور جدی پیگیر تحقق آن باشند، اظهار کرد: کیفیت نان تولید شده در نانوایی‌ها ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با کیفت آرد تولیدی دارد و کارخانجات تولید کننده باید با توجّه به اهمیّت و جایگاه نان در سبد غذایی مردم، نسبت به افزایش کیفیت آن اقدام کنند.

وی با اشاره به جایگاه مهم نان در سبد غذایی خانوار و همچنین با اهمیت دانستن تولید آرد باکیفیت برای طبخ نان مرغوب و رضایتمندی مصرف کنندگان افزود: نظارت ها و بازرسی های کیفی و توجه بیشتر کارخانجات مربوطه بر روی فرایند تولید آرد از ابتدای چرخه تولید تا زمان تحویل آرد به واحدهای خبازی امری لازم و ضروری است.

عباسی با بیان اینکه نان با توجه به اهمیت و جایگاهی که دارد جزو حوزه هایی است که بیشترین نقدها متوجه آن است، اظهار کرد: اعضای کارگروه لازمست بصورت مستمر از واحدهای نانوایی بازرسی و نتایج آن را در معرض افکار عمومی قرار دهند. 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 7 =