ارائه یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفرساعت آموزش مهارتی در استان کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 514D1A32 -
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از ارایه یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به متقاضیان کرمانشاهی در نیمه اول امسال خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، یاور محمدی گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۷۰۰ هزار نفر ساعت آموزش در ارائه ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفرساعت آموزش مهارتی در استان کرمانشاهآموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان و یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفرساعت آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی به متقاضیان ارائه شده است.

وی افزود: بخش دولتی در این مدت با اجرای ۸۳۰ دوره آموزش مهارتی در ۱۸ مرکز ثابت شهری بیشترین میزان آموزش‌ها در استان را به خود اختصاص داده است.

محمدی با بیان اینکه در پادگان‌ها ۱۲۸ هزار نفرساعت، زندان‌ها ۷۳ هزار نفر ساعت و روستا‌های استان ۷۰ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی ارائه شده، خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا با ارائه مهارت‌های رایگان بتوانیم روستاییان و سربازان وظیفه را صاحب شغل کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به در نظر گرفتن دوره‌های مهارت آموزی در رشته‌های مختلف برای متقاضیان آقا و خانم گفت: متقاضیان بر اساس علاقه مندی با حضور در این دوره‌ها مدرک لازم را کسب می‌کنند و می‌توانند حرفه و شغل داشته باشند.

محمدی یادآور شد: این آموزش‌ها در مراکز دولتی بصورت کاملا رایگان و در آموزشگاه‌های آزاد نیز بر اساس شهریه مصوب سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 2 =