کلاهی که طرح آذربایجان مرزی سر نمایندگان مجلس گذاشت!/ نمایندگان نخوانده امضا کردند؟/نماینده خوی از ریاست مجمع نمایندگان آذربایجان غربی عزل شد

شناسهٔ خبر: 516724EC -
کلاهی که طرح آذربایجان مرزی سر نمایندگان مجلس گذاشت!/ نمایندگان نخوانده امضا کردند؟/نماینده خوی از ریاست مجمع نمایندگان آذربایجان غربی عزل شد

به گزارش هاناخبر ، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص تلاش نمایندگان ارومیه برای انصراف نماینده های امضا کننده طرح آذربایجان‌مرزی گفت: «امروز بنده و جناب نادر قاضی‌پور، دیگر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی هر دو با هم به سراغ نمایندگان امضا کننده رفتیم تا امضاهای خود را پس بگیرند».

روح‌الله حضرت‌پور ادامه داد: «زمانی که دلیل امضای این طرح از نمایندگان امضا کننده آنها سوال شد، عنوان کردند به آنها گفته شده که این طرح به منظور ایجاد منطقه آزاد در خوی است و آن ها خبری از موضوع تقسیم آذربایجان‌غربی نداشتند».

نماینده خوی از ریاست مجمع نمایندگان آذربایجان غربی عزل شد

علیرغم اینکه نمایندگان امضا کننده به نماینده های ارومیه گفته اند؛ از موضوع تقسیم آذربایجان‌غربی اطلاعی نداشتند اما در نامه ایی که 67 نماینده مجلس، طرح ایجاد آذربایجان مرزی را امضا کرده اند، به وضوح دلایل و اهداف طرح استان آذربایجان مرزی بیان شده است و چگونه است که از میان 67 نماینده مجلس هیچکدامشان برگه را نخوانده امضا کرده اند؟! و حالا اظهار بی اطلاعی می کنند!

پس از این مسئله تمامی نمایندگان استان، تصمیم گرفتند که "کبیری" نماینده خوی را از سمت رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس عزل و "شهروز برزگر" نماینده سلماس را به  عنوان ریاست جدید مجمع نمایندگان استان انتخاب کنند.

نماینده ارومیه در این خصوص به فارس گفت: «معلوم نیست هدف نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی از این طرح چه بوده است، پس از اینکه نمایندگان رای خود را پس گرفتند و امضاها از حد نصاب افتاد، آقای کبیری نماینده خوی بسیار ناراحت شده و بر علیه شخص بنده نطق کردند و گفتند که آنها نمایندگان را تهدید و تحریک کرده‌اند».

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 7 =