در پی قطع 19 اصله درخت در اطراف چمن ورزشگاه تختی ارومیه؛

جزئیات عزل رییس اداره ورزش و جوانان ارومیه تشریح شد

شناسهٔ خبر: 519990C9 -
در پی قطع 19 اصله درخت در اطراف چمن ورزشگاه تختی ارومیه، فرماندار این شهر رییس اداره ورزش و جوانان ارومیه را به علت عدم نظارت شایسته عزل کرد.

به گزارش هاناخبر ، شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر قطع شدن درختان اطراف چمن ورزشگاه تختی ارومیه از سوی برخی افراد منتشر شد. بلافاصله بعد از این اتفاق علیرضا ملامحمدی زاده فرماندار ارومیه با همراهی بازرس ویژه فضای مجازی در محل حاضر شدند.

فرماندار ارومیه در این خصوص با صدور اطلاعیه ای اظهار داشت:  به دنبال گزارش واصله در شامگاه روز یکشنبه 30 دی ماه، مبنی بر قطع درختان در جوار چمن ورزشگاه تختی، بلافاصله اینجانب به اتفاق بازرس ویژه فضای مجازی در محل حاضر شدم و آنچه که مشاهده شد واقعاً تاسف آور بود. لذا بلافاصله با نیروی انتظامی و اداره ورزش و جوانان هماهنگ شدم تا در محل حضور یابند.

وی ادامه داد: توضیحات رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه ابداً با آنچه که مشاهده شد، مطابقت نداشته و بدین منظور مقرر شد هیچ ترددی در داخل محوطه تا تهیه و ارسال گزارش توسط ضابطین انجام نگیرد.

فرماندار ارومیه گفت: نهایتاً با مشاهده حکم دادگاه مبنی بر رفع مزاحمت از همسایگان، یقین حاصل شد که قلع و قمع تعداد حدوداً 19 اصله درخت که عمر چندین ساله داشته و نیز یک اصله درخت از نوع اقاقیا (در محوطه) که قدمت زیادی داشت، بدون توجه به حکم صادره توسط مقام محترم قضایی بوده است.

وی ضمن معذرت خواهی از مردم شریف ارومیه در این خصوص تاکید کرد: با خاطیان با اشد مجازات برخورد قانونی خواهد شد و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه نیز به علت عدم نظارت شایسته به حوزه مدیریتی خود، از مقام خود عزل شد.

ملامحمدی زاده در پایان  گفت: از مردم مطالبه گر ارومیه، از مجموعه اصحاب رسانه، فعالین زیست محیطی در شبکه فضای مجازی و تمام کسانی که سیستم مدیریتی شهرستان را با ارسال به موقع اخبار یاری می نمایند، کمال تشکر را دارم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 9 =