دستگیری چهار شکارچی متخلف در مریوان

شناسهٔ خبر: 526904DE -
رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مریوان گفت: نیرو‌های یگان حفاظت از محیط زیست شهرستان مریوان در حین گشت زنی از زیستگاه‌های حیات وحش چهار شکارچی متخلف شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش هاناخبر ،

ابراهیم همت بلند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سرمای شدید هوا وبارش سنگین برف و کولاک اخیر در سطح شهرستان باعث پناه آوردن حیوانات به مکان‌های شلوغ به ویژه روستا‌ها شد که در همین راستا با تشدیدگشت و کنترل مناطق و زیستگاه‌های تحت مدیریت ، نیرو‌های یگان حفاظت از محیط زیست شهرستان مریوان در حین گشت زنی از زیستگاه‌های حیات وحش، موفق شدند متخلفین را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از این شکارچیان متخلف ۲ قبضه اسلحه و ۳۰ عدد فشنگ کشف و ضبط  و مستندات و مدارک مربوط به تخلف این شکارچیان توسط واحد حقوقی صورت‌جلسه شد و خاطیان جهت مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مریوان با هشدار به متخلفین زیست محیطی که قصد سوء استفاده از سرما و بارش برف برای شکار جانوران را دارند، گفت: محیط بانان شهرستان مریوان اقدام به افزایش گشت و کنترل در مناطق و زیستگاه‌های حساس کرده تا علاوه بر حفاظت از گونه‌های جانوری از بروز هرگونه تخلف زیست محیطی جلوگیری کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 1 =