بهره برداری سه هزار واحد مسکن محرومان در خراسان شمالی

شناسهٔ خبر: 52A213C0 -
سهم استان از تامین مسکن محرومان برای امسال ساخت سه هزار واحد مسکونی است که ۲ هزار و ۷۰۰ واحد تا پایان امسال تحویل می‌شود.

به گزارش هاناخبر ، محمدرضا حسین نژاد در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: سهم استان از تامین مسکن محرومان برای امسال ساخت سه هزار واحد مسکونی است که ۲ هزار و ۷۰۰ واحد از این تعداد تا پایان امسال تحویل می‌شود.

 او افزود: تاکنون پرونده ۲ هزار و ۹۹۴ واحد مسکونیسه هزار واحد مسکن محرومان آماده بهره‌برداری است برای اقشار محروم و ضعیف در روستا‌های استان به بانک‌ها معرفی شده و قریب به اتفاق آن منجر به عقد قرارداد شده است.

حسین نژاد با اشاره به اینکه ساخت مسکن برای اقشار بی بضاعت در قالب تفاهم نامه‌های مختلف در دست اجرا است گفت: تلاش داریم تا اقشار مختلف در قالب این طرح‌ها خانه دار شوند.

حسین نژاد با اشاره به طرح ساخت مسکن برای خانواده‌های ۲ معلول و بیشتر گفت: سهم استان در این زمینه ساخت ۲۳۵ واحد مسکونی است که اکنون قریب به اتفاق آن قابل بهره برداری است.

وی افزود: در قالب تفاهم نامه ساخت مسکن ایتام هم قرار است ۶۸ واحد مسکونی برای این قشر در استان ساخته شود که تاکنون ۶۵ واحد مسکونی به مرحله بهره برداری رسیده است.

حسین نژاد با اشاره به برنامه ریزی برای ساخت هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای قشر محروم در روستا‌های استان در قالب تفاهم نامه با کمیته امداد و بسیج سازندگی گفت: اکنون برای هزار و ۴۰۵ نفر از متقاضیان پرونده تشکیل شده است و ۹۵۶ نفر به بانک معرفی و ۶۱۰ فقره پرونده هم منجر به عقد قرارداد شده است.

خراسان شمالی بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 7 =