بارش برف جاده‌های خراسان شمالی را لغزنده کرد

شناسهٔ خبر: 5348EFD3 -
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: بارش برف از شب گذشته در محورهای مختلف خراسان شمالی آغاز شده و راهداران در حال برف روبی و نمک پاشی در جاده‌ها هستند.

به گزارش هاناخبر ، سرهنگ رحمان اسپیدکار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بارش برف سبب لغزندگی جاده های استان شده و برف روبی در محورهای استان با اولویت محورهای اصلی در حال انجام است.

وی افزود: رانندگان عبوری از گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه و گردنه اسدلی در مسیر بجنورد-اسفراین با مه گرفتگی و کاهش دید افقی روبه رو هستند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: از مردم انتظار می رود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا از وقوع حادثه جلوگیری شود و در صورت سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

وی افزود: رانندگان از شتابزدگی، سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم در این خصوص از برف روبی و شن و نمک پاشی در جاده های استان خبر داد.

محمد مشتری گفت: باتوجه به بارش برف، راهداران در پایگاه های راهداری استان برای خدمات رسانی به مسافران در حالت آماده باش هستند.

وی اظهار کرد: گشت های راهداری به طور مستمر نسبت به بررسی وضعیت راه ها و شرایط آب و هوایی اقدام می کنند تا در صورت نیاز برای شن و نمک پاشی و برف روبی اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: از مردم انتظار می رود پیش از سفر با تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه های استان مطلع شوند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 9 =