مسمومیت با قارچ وحشی در سلماس

شناسهٔ خبر: 55302FFD -
مصرف قارچ وحشی ۹ شهروند سلماسی را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش هاناخبر ، دکتر ثانی مدیریت شبکه بهداشت و درمان سلماس با اشاره به حادثه مسمومیت ۹ نفر از اهالی سلماس بر اثر مصرف قارچ‌های وحشی، از شهروندان خواست تا به هیچ عنوان از قارچ‌های خودرو و ناشناخته استفاده نکنند.

وی اظهار داشت: عصر امروز، ۹ نفر از همشهری‌های روستای شیدان در سلماس به دلیل مصرف قارچ‌های وحشی دچار مسمومیت گوارشی شدند.

او گفت: این افراد ابتدا به بیمارستان سلماس منتقل شدند و پس از اقدامات اولیه، به دلیل نیاز به مراقبت‌های تخصصی‌تر، با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) خوی انتقال یافتند.

دکتر ثانی با تأکید بر اینکه وضعیت عمومی بیماران تحت کنترل است، افزود: خوشبختانه با تلاش کادر درمانی بیمارستان خوی، حال این عزیزان رو به بهبود است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 7 =