اکران شب هشتم، ساعت بیست و فیلم ماندوو در سالن سیمرغ بوکان

شناسهٔ خبر: 5660CE36 -
شب هشتم، ساعت بیست، فیلم ماندوو در سالن سیمرغ بوکان اکران خواهد شد.

به گزارش هاناخبر ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان هشتم و نهم اسفند ماه نودوهفت میزبان هنرمند توانمند , اخلاق مدار و تکنیکی سینما استاد  ابراهیم سعیدی هنرمند مهابادی می باشد.

ابراهیم سعیدی (زاده ۱۳۴۴، مهاباد) کارگردان، تدوینگر و عکاس ایرانی است. او فارغ‌التحصیل از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران است و آثار وی در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته و جوایز متعددی را کسب کرده‌است. هنرمندی که سالیان بسیاری از عمر خود را با زبان و فرمت سینما در جهت رشد و اعتلای فرهنگی گذرانده است و همواره انعکاس صادقانه ای از دغدغه ملتش بوده و هست.

وی بیش از ۳۰ سال است که در رشته‌های مختلف کارگردانی، مونتاژ، فیلمبرداری و عکاسی فعالیت می‌کند، که حاصل این سالها کارگردانی ۵ فیلم کوتاه و ۳ فیلم مستند بلند و یک فیلم سینمایی ۳۵ میلیمتری و مونتاژ و فیلم‌برداری بیش از یکصد فیلم بلند سینمایی و کوتاه داستانی و مستند و عکاسی در حوزه‌های مختلف مستند، اجتماعی، طبیعت و مردم نگاری و داوری جشنواره‌های مختلف فیلم و عکس و برگزاری کارگاه‌های تخصصی مونتاژ و مستندسازی در داخل و خارج از کشور بوده‌است.
سعیدی علاوه بر فیلم‌سازی، تدوین و تصویربرداری بیش از صد فیلم و مجموعه را نیز بر عهده داشته‌است. او برای تدوین فیلم کوتاه چاه، جایزه بهترین تدوین انجمن تدوینگران خانه سینما در هجدهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشنواره گرانادا اسپانیا را در سال ۲۰۰۳ دریافت کرده‌است. وی همچنین جایزه بهترین تصویربرداری چهارمین جشنواره تولیدات سیما و نخستین جشنواره فیلم‌های مستند کیش را برای تصویربرداری مستند رؤیای مروارید کسب کرده‌است.

شب هشتم ساعت بیست فیلم ماندوو در سالن سیمرغ بوکان اکران خواهد شد و سپس ابراهیم سعیدی و چند نفر دیگر از اهالی سینما به تحلیل فیلم با حضور علاقمندان خواهند پرداخت.

روز نهم در دو نوبت ساعت ده صبح و سه بعدازظهر گارگاه تخصصی این هنرمند محبوب برگزار خواهد گردید.

این کارگاه برای کسانی مورد استفاده خواهد بود که با تدوین قبلا آشنایی داشته باشند تا زمان حال چهل و یک نفر از شهرهای ارومیه، مهاباد، پیران شهر، بوکان، شاهین دژ، سقز، صاحب، بانه و تهران ثبت نام کرده اند و تا زمان برگزاری قطعا تعداد ثبت نام کنندگان بیشتر نیز خواهند شد.

از علاقمندان به هنر سینما بخصوص تدوین دعوت به عمل می آوریم که ثبت نام نمایند و از تجربیات و دانش آقای ابراهیم سعیدی در این راستا بهره مند گردند.

بهروز اسراری مدیر اجرایی کارگاه تخصصی تدوین و اکران فیلم ماندوو در بوکان است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 8 =