آغاز طرح تشدید نظارتی ویژه بازگشایی مدارس

شناسهٔ خبر: 597D062B -
رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از آغاز طرح تشدید نظارتی ویژه بازگشایی مدارس، از امروز (۲۱ شهریور) در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

گودرز فهیمی رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از آغاز طرح تشدید نظارتی ویژه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت : این طرح تا مهرماه و پس از باز شدن مدرسه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این طرح اکیپ‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و ... در شیفت‌های صبح و بعدازظهر نظارت بر بازار را بر عهده دارند.

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات کرمانشاه تمرکز اصلی این طرح را بر فروشندگان کیف و کفش، لوازم تحریر و پوشاک اعلام کرد و افزود: معمولا اوج خرید مدرسه در همین دهه پایانی شهریور انجام می‌شود و از همین رو تلاش می‌کنیم در کنار رونق بازار بازگشایی مدارس، جلوی تخلفات نیز گرفته شود.

فهیمی با بیان اینکه نظارت بر مدارس و خصوصا مدارس غیرانتفاعی در زمینه اخذ شهریه بعد از باز شدن مدرسه‌ها صورت می‌گیرد، تاکید کرد: هم اکنون در بیشتر موارد شهریه‌ای که از دانش آموزان اخذ می‌شود علی الحساب است و بعد از باز شدن مدرسه مقدار دقیق آن مشخص خواهد شد.

وی اظهار کرد: مدارس غیرانتفاعی صرفا اجازه دارند بر اساس درجه‌ای که دارند، میزان افزایشی که نسبت به گذشته برای آن‌ها در نظر گرفته شده را لحاظ کنند و اخذ وجه بیش از این مقدار و یا به عناوین دیگر تخلف است.

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات کرمانشاه از نظارت جدی بر تعرفه سرویس مدارس نیز به محض بازگشایی مدرسه‌ها خبر داد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ در میان بگذارند .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 5 =