استاندار کرمانشاه خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن شد

شناسهٔ خبر: 59C153A1 -
استاندار کرمانشاه گفت: پروژه‌های نهضت ملی جهش تولید مسکن در این استان نیازمند پیگیری بیشتر در عملیات اجرایی و تسریع در اجرای آن است.

به گزارش هاناخبر ، محمدطیب صحرایی روز پنجشنبه در سومین سفر شهرستانی خود امروز مهمان مردم شهرستان صحنه بود که در نخستین گام با حضور در محل اجرای طرح نهضت ملی این شهرستان به محل اجرای این طرح رفته و از نزدیک پیشرفت فیزیکی و مشکلات آن را از نزدیک مشاهده کرد.

وی در این بازدید افزود: مسائل مربوط به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان صحنه با سرعت بیشتری در ادارات باید دنبال شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: بدون تردید تسریع در روند اجرایی پروژه‌های نهضت ملی جهش تولید مسکن موجب خواهد شد تا شاهد تحمیل هزینه‌های ناشی از طولانی شدن پروژه ها به مردم به وجود نیاید.

در این بازدید مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه نیز گفت: پنج هزار و ۱۲ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان صحنه ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲ هزار نفر تایید نهایی شده اند.

شمس‌الله خدادادی افزود: در این شهرستان هم اینک یک پروژه ۱۰۰ واحدی آغاز شده که از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارست که برای تسریع در اجرا، حدود یک هزار نفر را به این پروژه وصل کردیم ولی تاکنون فقط ۸۵ نفر نسبت به واریزی وجوه خود اقدام کرده و پرداختی آنها در سامانه تایید شده است .

وی با بیان اینکه زمین محل اجرای این طرح مرغوب و در منطقه ای از شهر است که به خدمات زیربنایی هم دسترسی دارد یادآور شد: ما هم اینک بیش از یک هزار نفر دیگر نیز متقاضی داریم که با حل مشکل تامین زمین مورد نیاز آنها احداث واحدهای دیگر نیز آغاز خواهد شد.

حضور در مزار شهدا، بازدید از کارخانه هزار دشت سینا، ایران خودرو و ایلیا ذرت و همچنین دیدار مردمی از برنامه های استاندار کرمانشاه در این سفر است.

به گزارش هاناخبر، شهرستان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 8 =