استاندار کرمانشاه: تمام فرمانداران یکی از معاونین خود را از میان بانوان انتخاب کنند

شناسهٔ خبر: 046A28A2 -
استاندار کرمانشاه گفت: تمامی فرمانداران تا پایان اردیبهشت ماه باید حداقل یکی از معاونین خود را از میان بانوان انتخاب و معرفی نمایند.

به گزارش هاناخبر ، هوشنگ بازوند در نشست با فرمانداران و مدیران ستادی استانداری که عصر امروز شنبه در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تمامی فرمانداران تا پایان اردیبهشت ماه باید حداقل یکی از معاونین خود را از میان بانوان انتخاب و معرفی نمایند.

وی در ادامه تاکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی شاخصهای توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان ها را در یک جلسه مشترک با فرمانداران، تبیین و تشریح نماید تا ابهام های احتمالی برطرف شود.

استاندار کرمانشاه گفت: مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار و وعده هایی که در این سفرها به مردم شهرستانها داده می شود، باید توسط فرمانداران در کمیته برنامه ریزی شهرستان تا حصول نتیجه پیگیری شود.

وی افزود: شورای فنی استانداری یک ظرفیت مناسب برای بررسی کارشناسی وضعیت پروژه های شهرستان ها است. این مجموعه با بررسی اولیه از وضعیت طرح ها، همراه با مدیران مربوطه در شهرستان ها حضور یابد و مشکلات پروژه ها را حل و فصل نماید.

بازوند افزود: شورای فنی استانداری عملکرد پیمانکارها را در پروژه ها مورد بررسی قرار دهد و بر اساس برایندهای کارشناسی به ارزیابی عملکردها بپردازد. اگر در پروژه ای تخلفی صورت گرفته با متخلف برخورد شود.

وی گفت: برخی از پروژه ها در شهرستان ها سال هاست که به حال خود رها شده اند. تداوم این وضعیت قابل قبول نیست. سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید هر چه سریعتر مشکلات این پروژه ها را بررسی کرده و حل کند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 8 =