تاکید دادستان کرمانشاه بر نوسازی میدان بار

شناسهٔ خبر: 14C65F4E -
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: باتوجه به فرسودگی میدان بار کرمانشاه، مسئولین ذیربط پیش از آنکه منجربه فاجعه ای شود، باید سریعا نسبت به نوسازی آن اقدام کنند.

به گزارش هاناخبر ، شهرام کرمی با اشاره به فرسودگی میدان بار قدیمی کرمانشاه، اظهارکرد: حدود نیم قرن از عمر میدان بار کرمانشاه می گذرد و اکنون بافت آن فرسوده و سقف های چوبی آن مستهلک شده  و هر آن این احتمال وجود دارد که بستر وقوع یک حادثه ناگوار شود.

به گزارش هاناخبر و به نقل از روابط عمومی دادسرا، کرمی تاکید کرد: علیرغم اینکه طی یکی دو دهه گذشته برنامه انتقال میدان بار کرمانشاه به خارج از شهر مطرح شده، اما باتوجه به اینکه این برنامه هنوز اجرایی نشده باید برای نوسازی و بازسازی میدان بار فعلی اقداماتی در دستور کار قرار گیرد.

دادستان کرمانشاه افزود: براساس گزارش های واصله وضعیت فرسودگی بافت و سقف های چوبی مستهلک شده این محل در شرایطی است که هرلحظه ممکن است شاهد وقوع یک آتش سوزی گسترده در آن باشیم.

وی اضافه کرد: براین اساس، پیش از آنکه شاهد وقوع فاجعه ای در میدان بار قدیمی کرمانشاه باشیم، از مسئولین و متولیان امر خواسته ایم تا به قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و اتخاذ تدابیر لازم جهت نوسازی و بهسازی آن اقدام کنند.

کرمی گفت: تمام سازمانها و ادارات ذیربط موظف هستند همکاری لازم را با شهرداری و سازمان میادین و تره بار استان داشته باشند.

وی یادآورشد: هرگونه کوتاهی در انجام این دستورالعمل به  منظور پیشگیری از وقوع یک فاجعه، برخورد قضایی را بدنبال خواهد داشت.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 2 =