انجام بیش از ۱۸۰۰ بازرسی از اصناف در اشنویه

شناسهٔ خبر: 38C02F4C -
از ابتدای امسال تاکنون با تشدید بازرسی‌ها و اجرای طرح نظارتی پایش بازار ویژه ایام شیوع کرونا، هزار و ۸۱۳ مورد بازرسی از اصناف شهرستان اشنویه انجام شده است.

به گزارش هاناخبر ، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: در قالب این تعداد بازرسی ۷۳ پرونده تخلف با موضوع تهدید سلامت مردم، گرانفروشی، احتکار و دیگر موارد در گشت‌های مشترک بازرسان این سازمان، اصناف و دیگر ارگان‌های مربوطه در این شهرستان تشکیل شد.

رمضانی افزود: در این رابطه اصناف و مرغداری‌ها به بیش‌از ۱۶ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال جریمه محکوم و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند و طرح تشدید نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه ایام شیوع بیماری کووید ۱۹ همچنان با  در عرصه بازار این شهرستان ادامه دارد. 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه ادامه داد: بیشتر این پرونده‌های تخلف در خصوص گرانفروشی و عرضه نکردن کالا در بازار بوده است.

رمضانی همچنین با اشاره تامین و عرضه ۹۶ تُن انواع کالا‌های اساسی با هدف متعادل کردن قیمت بازار در این شهرستان ادامه داد: این اقلام شامل ۴۴ تُن شکر، ۱۰ تُن روغن ۱۶ کیلویی مصرف صنوف تولیدی و ۴۲ تُن سهمیه زنبورداران است که در مراکز عرضه این شهرستان در مناطق شهری و روستایی توزیع و در اختیار مردم قرار گرفت.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 6 =