هشدار فرماندار هرسین به شایعه پراکنان در فضای مجازی

شناسهٔ خبر: 415277B9 -
فرماندار هرسین از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه شایعه پراکنی در فضای مجازی و کانال های تلگرامی مراتب را اطلاع رسانی نمایند.

به گزارش هاناخبر ، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه طی سخنانی با توجه به وقوع زلزله 4.3 ریشتری عصر امروز در شهرستان هرسین با مرکزیت میانرهان - صحنه بر لزوم حفظ آرامش و هوشیاری شهروندان تأکید کرد و از آنان خواست با رعایت نکات ایمنی و استقرار در اماکن امن به شایعات توجه نکرده و در صورت نیاز اخبار را از مراجع رسمی و موثق  و کانال فرمانداری (farmandariharsin1@ ) پیگیری نمایند.

فرماندار هرسین همچنین از شهروندان هرسینی خواست در صورت مشاهده هرگونه شایعه پراکنی در فضای مجازی و کانال های تلگرامی مراتب را به 110 و 114 و 113 اطلاع رسانی نمایند.

شاه آبادی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد : مالکان گروههای تلگرامی باید ضمن هوشیاری کامل در صورت مشاهده پیامهایی که منجر به ایجاد رعب و وحشت و شایعه پراکنی در میان شهروندان میشود سریعا نسبت به حذف آن پیام اقدام و از حضور آن فرد در گروه جلوگیری نمایند.

شاه آبادی اظهار داشت : تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر شهرهای هرسین و بیستون به مناطق مختلف و روستاها اعزام شده اند و الحمدلله تاکنون خسارت مالی و جانی گزارش نشده است.

آمادگی کامل کارشناسان بنیاد مسکن و نیروی انتظامی ، بررسی وضعیت زیر ساخت های حامل های انرژی ، حضور مستمر کارشناسان آبفا در ایستگاه پمپاژ آب شهر هرسین و بررسی کامل مجتمع های آبرسانی روستایی از دیگر  موارد مورد تاکید فرماندار هرسین بود.

شاه آبادی همچنین از آماده باش 48 ساعته اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان هرسین خبر داد و از این اعضا خواست تا مدت زمان اعلام شده شهرستان را ترک نکنند.

فرماندار هرسین بر بررسی و رفع نقص به موقع برق بیمارستان شهدای هرسین و ایستگاه پمپاژ آب شرب این شهر و پایدار بودن خطوط مخابراتی در صورت بروز بحران بعنوان یک اولویت دیگر تاکید کرد.

در پایان جلسه  فرماندار شهرستان هرسین طی مکالمه تلفنی با  هوشنگ  بازوند استاندار کرمانشاه گزارش کاملی از وضعیت شهرستان و مصوبات جلسه  ارائه داد و استاندار  کرمانشاه  طی پیامی از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران خواست با آماده باش کامل و رصد به موقع اوضاع از بروز یکسری مشکلات جلوگیری نمایند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 3 =