تصادفات فوتی در جاده‌های میاندوآب ۳۸ درصد افزایش یافت/ سهم ۳۳ درصدی مسیر مهاباد

شناسهٔ خبر: 48F56F6E -
فرمانده پلیس راه میاندوآب گفت: در سال جاری با ثبت ۴۷ مورد تصادف فوتی درمحورهای مواصلاتی این شهرستان، شاهد رشد ۳۸ درصدی بودیم که نشان می دهد باید رانندگان دقت بیشتری در رانندگی داشته باشند.

به گزارش هاناخبر ، سرهنگ صدق علی قهرمان زاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۳۴ مورد تصادف در محورهای مواصلاتی میاندوآب ثبت شده بود که امسال رشد قابل توجهی پیدا کرده و امیدواریم در نیمه دوم سال، این روند تغییر یابد.

وی اضافه کرد: بیشترین تصادفات جاده های میاندوآب در روزهای جمعه، پنجشنبه و سه شنبه بوده و عدم توجه به جلو با ۳۸ درصد بیشترین علت تصادفات محورهای شهرستان را شامل می شود.

وی اظهار کرد: ۷۷ درصد تصادفات در این شهرستان مربوط به خودروهای سواری بودخ و یک سوم سوانح رانندگی نیز در محور میاندوآب - مهاباد اتفاق افتاده است.

فرمانده پلیس راه میاندوآب ادامه داد: امسال ۲۱ مورد فوتی نیز در محور فرعی برهان در این شهرستان ( میاندوآب – بوکان) ثبت شده که اغلب آنها در چهار نقطه به وقوع پیوسته است.

سرهنگ قهرمان زاده گفت: از ابتدای امسال در مجموع تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱۰ درصدی مواجه بودیم و این نوع تصادف به ۳۸۹ مورد رسید و با وقوع آنها ۵۷۱ مصدوم ثبت شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 2 =