اعلام جزئیات پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای فیلم شبدیز

شناسهٔ خبر: 53E14E90 -
مدیر اجرایی پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای فیلم شبدیز از آغاز بکار این جشنواره با حضور 11 استان کشور در کرمانشاه خبرداد.

به گزارش هاناخبر ،کامران رضایی در گفتگو با خبرنگار ما از آغاز بکار پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای فیلم شبدیز در کرمانشاه خبرداد و اظهارداشت: این جشنواره با حضور 11 استان کشور از امروز چهارشنبه (22 شهریور) لغایت 25 شهریور در کرمانشاه برگزار می شود.

وی با اشاره به افتتاحیه صبح امروز این مراسم بر سر مزار شهید هنرمند"فریبرز یزدان شناس"، افزود: مجموعا بیش از 2 هزار و 400 اثر در بخش فیلم و عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

مدیر اجرایی پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای فیلم شبدیز تصریح داشت: در بخش فیلم، 51 فیلم داستانی، 10 فیلم مستند و 11 انیمیشن به مرحله نهایی راه یافتند که در طی 4 روز برگزاری این جشنواره به نمایش در خواهند آمد.

وی زمان اکران این فیلم ها را هر روز ظهر و در سه سانس اعلام کرد و گفت: برگزاری جلسات  کارگاهی فیلم نویسی و نقد و بررسی فیلم ها با حضور فیلمسازان از برنامه های جانبی این جشنواره خواهد بود.

رضایی در ادامه تاکید کرد: در بخش عکس نیز 54 قطعه عکس به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کردند که نمایشگاهی از عکس های منتخب در سالن تالار انتظار کرمانشاه برپاشده است.

وی در پایان برگزاری این جشنواره را درکرمانشاه مهم قلمداد کرد و یادآورشد: از 22 سال پیش تاکنون انجمن سینمای کرمانشاه شاهد میزبانی چنین رویدادی بزرگی نبوده است.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 6 =