استاندار آذربایجان غربی: با همه توان از آرای مردم صیانت می‌شود

شناسهٔ خبر: 58464016 -
استاندار آذربایجان غربی گفت: گروه‌های مرجع و تاثیرگذار در جامعه شرایط را برای اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه تبیین کنند.

به گزارش هاناخبر ، محمدصادق معتمدیان در برنامه تلویزیونی "شه‌و باش" صداوسیمای مرکز مهاباد افزود: گروه‌های مختلف نخبگان، دانشجویان، روحانیون و تمام کسانی که تریبونی در اختیار دارند، شرایط را برای مشارکت حداکثری در انتخابات تبیین کنند. 
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه با همراهی و همکاری مردم، کشور ما توانسته در شرایط تحریم‌های ظالمانه مقاومت کند، افزود:، اما شرایط به این شکل نمانده و ما از تحریم‌ها گذر کرده و شرایط مردم قطعا بهتر خواهد شد. 
معتمدیان همچنین با بیان اینکه همه ارگان‌های نظام سعی دارند شرایط اقتصادی برای مردم بهبود پیدا کند، اضافه کرد: با برطرف شدن تحریم ها، مشکلات اقتصادی مردم کاهش پیدا کرده و رفاه، امنیت و آرامش برای مردم ایجاد می‌شود. 
او در ادامه درخصوص انتخابات، گفت: در آذربایجان غربی که به رنگین کمان ادیان و اقوام مشهور بوده، ۳۸۵ نفر از اقشار مختلف تایید صلاحیت شده و تبلیغات انتخاباتی را شروع کرده اند. 
استاندار آذربایجان غربی به توجه ویژه دولت به موضوع سلامت انتخابات نیز اشاره کرده و افزود: در کنار هیات‌های نظارت و شورای نگهبان، ۲ هزار و ۶۱۰ بازرس بر فرایند‌های انتخاباتی در استان نظارت دارند. 
معتمدیان همچنین سلامت انتخابات را یکی از چهار رکن اصلی انتخابات در سال جاری عنوان کرده و یادآور شد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، آرای مردم حق الناس بوده و همه باید از آن پاسداری کنند و برگزارکنندگان انتخابات با همه توان در جهت صیانت از آرای مردم گام برخواهند داشت. 
او در ادامه افزود: در بخش امنیت انتخابات، تمهیدات لازم اندیشیده شده و عوامل نظامی، امنیتی و انتظامی در جهت حفظ امنیت شعب اخذ رای، مشارکت فعال خواهند داشت. 

استاندار آذربایجان غربی به تدابیر لازم درخصوص ایجاد زمینه مشارکت حداکثری در استان نیز اشاره کرده و اظهار داشت: اولویت اول ما، مشارکت قوی بوده و در این خصوص از همه ظرفیت‌ها برای ترغیب مردم استفاده می‌شود. 
معتمدیان همچنین از ایجاد فضای رقابتی در انتخابات ۱۱ اسفند آذربایجان غربی خبر داده و افزود: برای ۱۲ کرسی آذربایجان‌غربی در مجلس شئرای اسلامی، ۳۸۵ نفر داوطلب داریم که نشان دهنده رقابت ۳۲ نفر برای هر کرسی است. 
وی در ادامه تصریح کرد: از قومیت‌ها و مذاهب مختلف و علایق و سلایق سیاسی گوناگون در بین کاندیدا‌ها وجود دارد که نشان دهنده فضای رقابتی انتخابات در آذربایجان غربی است. 
استاندار آذربایجان غربی در پایان با اشاره به اینکه ۳۵ هزار نفر از نیز نیرو‌های نظامی و انتظامی صیانت از صندوق‌های رای را در استان بر عهده خواهند داشت، افزود: نیرو‌های مسلح با اقتدار تمام حرکات دشمن را رصد کرده و قبل از هر اقدامی آن را خنثی و با تمام قدرت برای حفظ امنیت منطقه تلاش می‌کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 3 =